הקודם
הבא

גן דיזיין - אדריכלות ועיצוב נוף​ גן דיזיין - אדריכלות ועיצוב נוף​ גן דיזיין - אדריכלות ועיצוב נוף​

גן דיזיין - אדריכלות ועיצוב נוף

חברה לאדריכלות נוף והקמת גנים​​

החברה הוקמה בשנת 2002, על ידי אבשלום איסקוב.

גן דיזיין הינה חברה קבלנית רשומה ברשם הקבלנים, בתחום פיתוח חצרות, ומתמחה בעבודות ביצוע בסטנדרט גבוה.

במרוצת השנים הקמנו מאות פרויקטים מגוונים, מנחלות גדולות ורחבות בעלות שטח של עשרות דונמים ועד גינות קטנות של חצי דונם וגינות גג.
אבשלום, מעצב הנוף הראשי של החברה, מתמחה במבנה הצמחיה ובשילוב מרקמי הצמחים.

אדריכלות ועיצוב נוף

המעצב הראשי אבשלום איסקוב הקים את גן דיזיין בשנת 2002 מתוך רצון להביא את יופי הטבע לגן הביתי. הרצון ללמוד אף פעם לא נגמר, בייחוד בתחום כמו אדריכלות נוף אשר מתפתח כל הזמן, בהתאם לזאת אבשלום עבר לא מעט הכשרות מקצועיות וממשיך לעבור מתוך רצון להיות תמיד מוביל בתחום עם העיצובים המודרנים ביותר, זאת תוך כדי עבודה עם מיטב האדריכלים והקבלנים בישראל. הייחודיות של אבשלום מתבטאת במגוון סגנונות עיצוב רחבים ומגוונין המלווה בידע מקצועי נרחב ולא מתפשר.

היתרונות הרבים של אדריכלות נוף

פרטיות מוגברת:

יצירת חלל חיצוני יפהפה ומזמין יכול להיות אחד ההיבטים המתגמלים ביותר. באמצעות אדריכלות נוף ע”י אדריכל נוף מנוסה, בעלי בתים ועסקים מסוגלים כעת ליצור יצירתיות ולמקסם את המשאבים שלהם כדי להבטיח שהנווה המדבר האישי שלהם יהיה שליו ופרטי.

עם נטיעות אסטרטגיות כמו גידור גבוה, גדרות או שיחים גבוהים הממוקמים אסטרטגית מול חלונות – אדריכלות נוף יכול להוות דרך יעילה עבור בעלי בתים ליצור חלל מבודד ואנטימי. לא רק שהפרטיות הזו תגרום לרכוש שלכם להרגיש יותר כמו טוב, אלא שהיא גם מוסיפה ערך אדיר לכל בית.

הפחתת רעשים:

רעש יכול להוות בעיה מרכזית באזורים המאוכלסים בצפיפות. אך למרבה המזל, ישנן טכניקות לאדריכלות נוף שיכולות לעזור להפחית את רמות הרעש סביב הנכס שלכם. נטיעת עצים ושיחים קרוב לחלונות היא דרך יעילה לספוג גלי קול ולפעול כמחסומים טבעיים לרגעים שלווים כשרוצים להירגע בחוץ.

בנוסף, הוספת תכונות מים כמו בריכות או מזרקות יכולות לשמש בולמי קול טבעיים ולסייע ביצירת סביבה שלווה יותר. ע אדריכלות נוף זה באמת דרך יעילה ויצירתית להפחתת זיהום רעש ולהפוך את המרחב החיצוני שלכם לשקט יותר.

איכות אוויר:

אדריכלות נוף לא רק משפר את המראה של הנכס שלכם; אדריכלות נוף גם עוזר בשיפור איכות האוויר. על ידי נטיעת עצים, שיחים וצמחים אחרים לא רק שאתם יוצרים חלל חיצוני מזמין, אלא אתם גם עוזרים לסנן מזהמים מהאוויר והופכים את האוויר לנקי יותר עבור כל הסובבים.

בריאות נפשית:

מחקרים הראו כי בילוי בטבע יכול להשפיע לטובה על בריאות הנפש ורווחתה. אדריכלות נוף זאת דרך יעילה להפוך את המרחב החיצוני שלכם למקלט טבעי ולתת לכם את האפשרות להתחבר לטבע על בסיס יומי. על ידי הוספת תכונות כמו שבילי הליכה, אמבטיות ציפורים או בריכות, תוכלו ליצור אווירה מזמינה וזה יעניק לכם את ההזדמנות לפנות זמן מהיום שלכם ליהנות מחיק הטבע.

שמירה על הסביבה:

נוף המעוצב מתוך מחשבה על קיימות יכול לעזור בשימור משאבים, כמו מים ואנרגיה, ושמירה על הסביבה. על ידי הוספת פריטים כמו צמחים, גני גשם או מערכות מים, בעלי בתים יכולים להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם וליצור מקלט חיצוני ידידותי לסביבה. בנוסף, תכנון נוף בר-קיימא יכול לסייע בהפחתת הוצאות התחזוקה בטווח הרחוק על ידי שימוש בשיטות השקיה יעילות יותר מה שיגרום לעלות חתזוקה נמוכה יותר.

מרחב מגורים חיצוני נעים יותר:

אדריכלות נוף יכול לעזור לכם ליצור חלל חיצוני פונקציונלי ומהנה עבורכם ועבור משפחתכם. בין אם אתם רוצים ליצור אזור לאירוח, מנוחה, או פשוט לבלות בחוץ, אדריכלות נוף יכול לעזור להגשים את החזון שלכם. לעיצוב חלל עם האלמנטים הנכונים יכולה להיות השפעה עצומה על כמה זמן אתם מבלים בחלל המגורים החיצוני שלכם ועד כמה אתם נהנים ממנו.

ערך הנכס:

נוף מעוצב היטב יכול להגדיל את ערך הנכס שלכם עד 15%. אדריכלות נוף זאת אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל את ערך הנכס שלכם. על ידי יצירת אזור חיצוני מזמין ואסתטי עם גינון, תוכלו להקל על הקונים הפוטנציאליים לדמיין את עצמם בבית ולהגדיל את שוויו.

אדריכלות נוף יכול לספק מגוון רחב של יתרונות לכל נכס, החל משיפור איכות האוויר ועד הגדלת ערך הנכס. בין אם ברצונכם ליצור נסיגה חיצונית מזמינה, להפחית את רמות הרעש או פשוט לשפר את המראה של הנכס שלכם, אדריכלות נוף יכול לעזור לכם להשיג את יעדיכם. בעזרת התכנון והעיצוב הנכונים תוכלו ליצור חלל חיצוני יפהפה שיספק הנאה של שנים למשפחתכם.

למה לבחור בשירות שלנו?

יש לנו את ההכשרה והניסיון לעזור לכם ליצור גינה יפה ופונקציונלית

יצירת גינה יפה ופונקציונלית דורשת יותר מאשר רק לדעת אילו צמחים לבחור. חשוב לקחת בחשבון את הפריסה הכוללת של החלל, את כמות אור השמש שכל אזור מקבל, וכיצד הנטיעות ישתנו כשהן יגדלו. למעצב גינות מקצועי יש את ההכשרה והניסיון לעזור לכם ליצור חלל העונה על הצרכים שלכם ומחמיא לביתכם.

מקצועיות

כשבאים לחפש אחר מעצב גינות, יש כמה דברים שכדאי לזכור. בראש ובראשונה, אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון של שנים בתעשייה. בחברתנו, לכל המעצבים יש ניסיון של כמה שנים לפחות. יתר על כן, אנו מתגאים בשירות הלקוחות שלנו ותמיד עושים את הקילומטר הנוסף כדי לוודא שהלקוחות שלנו מרוצים.

הקפדה על הפרטים הקטנים – כאלו שרק אדריכל נוף ישים לב אליהם

בגן דיזיין, אנו מאמינים שגם לפרטים הקטנים ביותר יכולה להיות השפעה גדולה על המראה והתחושה הכללית של הגינה שלכם. לכן אנו דואגים להקפיד גם על הפרטים הקטנים בעיצוב הגינה. מבחירת הצמחים והפרחים הנכונים ועד לבחירת אבני הריצוף המושלמות, אנו נוודא שכל אלמנט נמצא בצורה מושלמת במקום. ומכיוון שאנו יודעים שהטעם של כל אחד שונה, אנו נעבוד איתכם בשיתוף פעולה הדוק כדי לוודא שהגינה שלכם תהיה בדיוק כמו שאתם רוצים אותה.

תכנון

בחירת מעצב גינה נכון יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון, החל מהגודל והפריסה של החצר שלכם ועד לאקלים ולתנאי הקרקע. בגן דיזיין, אנו לוקחים את כל הגורמים הללו בחשבון בעת יצירת תוכנית מותאמת אישית לחלל שלכם. אנחנו מתחילים בלהכיר אותכם ואת מטרות הגינון שלכם.  לאחר שנבין טוב יותר את החזון שלכם, נתחיל בתהליך התכנון.

נענה על הצרכים בהתאם לתקציב שלכם

עיצוב גינות הוא תהליך של תכנון ויצירת גינה שעונה על הצרכים שלכם ונבנה לפי התקציב שלכם. אנו נעבוד איתכם על מנת ליצור תוכנית שתתחשב בגודל ובפריסה של הגינה שלכם, בכמות אור השמש שהגינה מקבלת, בסוג האדמה והעדיפויות האישיות שלכם.

נספק ייעוץ מומחה של אדריכל נוף

אני נספק ייעוץ מומחה כיצד ליצור חלל חיצוני יפה ופונקציונלי. יש לנו עין חדה לאסתטיקה, ואנו יכולים לעזור לכם לבחור את הצמחים והחומרים הנכונים להשגת המראה הרצוי. נחסוך לכם זמן וכסף על ידי זיהוי בעיות פוטנציאליות לפני שהן מתרחשות. כתוצאה מכך, עבודה איתנו יכולה להיות השקעה מניבה כאשר זה מגיע לעיצוב הגינה שלכם

היתרונות בעבודה עם אדריכל נוף

בכל הנוגע לעיצוב ואדריכלות נוף, יש הרבה יתרונות בלעבוד איתנו. יש לנו ניסיון עשיר בענף ועיצבנו גינות מסוג מגורים ומסחריים כאחד. אנו מבינים את החשיבות של יצירת חלל שהוא גם פונקציונלי וגם אסתטי, והצוות שלנו יעבוד איתכם בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שחלום הגינה שלכם יתגשם. בנוסף, אנו משתמשים אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים שהגינה שלכם תעמוד במבחן הזמן.

במה שונה מעצב גנינות מגנן?

מעצב גינות הוא איש מקצוע יצירתי שמשתמש בנטיעות, בנייה קשה ואלמנטים אחרים כדי ליצור חללים חיצוניים פונקציונליים ויפים. למעצבי גינות יש לרוב רקע בגננות ואדריכלות נוף. הם משתמשים בידע שלהם בצמחים ובטכניקות גינון כדי ליצור גינות שהם גם אסתטיים וגם קלים לטיפול. לעומת זאת, לגננים יש בדרך כלל ניסיון מעשי יותר בבנייה ובתחזוקת גינות. למרות שהם עשויים להציע הנחיות לגבי עיצוב, ההתמקדות העיקרית שלהם היא בהתקנה ובתחזוקה. כתוצאה מכך, הם בדרך כלל אינם מעורבים באותה מידה בתהליך היצירתי של עיצוב גינה.

גינות יוקרה

גינות יוקרה הן הביטוי העליון לשילוב שבין אמנות הגננות לבין העיצוב המודרני והמתקדם. הן מיועדות לאנשים שמחפשים להוסיף לבתיהם מגע איכותי וייחודי. בגינות אלו, כל פרט מובחר בקפידה, החומרים הם מהטובים והעמידים ביותר, והטכנולוגיה משולבת לעיתים כדי להגביר את נוחות השימוש בהן.

קרא/י עוד

גינת גג הרצליה

מעבר לגלריה

גינת גג רמת גן

מעבר לגלריה

גינה ירושלים

מעבר לגלריה

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

ונציגנו ישבו אליכם בהקדם

050-5767707

שירות לקוחות

info@gan-design.co.il

מוזמנים לכתוב לנו

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה