050-5767707

זמינים לכל שאלה

עיצוב גינות נוי מקצוע מבוקש

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

עיצוב גינות נוי הוא מקצוע בעל ותק רב, שהתפתח עם השנים. עוד בימי הביניים, דרך כוכבם של מעצבי הגינות, שהיו אחראיים על יצירות פאר בטירות וארמונות של מלכים ואנשים בעלי ממון והיו מתעסקים בעיצוב גינות יוקרה לכל בעלי המעמד הגבוה באופן כללי. עם השנים התפתח המקצוע לכדי אמנות של ממש, ומעצבי הגינות נחשבו בקרב רבים לאמנים, בזכות העיצובים הייחודיים והפרשנות השונה שהעניקו לגינות שעיצבו.

כיום, משלב תחום עיצוב גינות קרקע מגוון רב של תחומים מקצועיים, ההופכים את הגנן לאיש בעל ידע רב ויכולות במגוון רחב של נושאים. אז מה הופך אדם למומחה בתחום עיצוב הגינות? בכדי שאדם יחשב כמומחה בתחום עיצוב גינות, עליו להתמקצע במספר פרמטרים שונים

ידע באדריכלות – סדר והגיון בתכנון הגינה מהווים לעיתים את ההבדל בין גינה מוצלחת לגינה לא מוצלחת. אין צורך לדרוש מהגנן שלכם תעודת אדריכל מוסמך, אולם בהחלט רצוי שיראה לכם עבודות אחרונות שביצע, בכדי לבדוק כי מולכם ניצב אדם בעל ידע בתכנון ועיצוב. גם מעוף וחוש אומנותי הן תכונות חשובות לבעל מקצוע בתחום עיצוב גינות – אדם כזה רואה בדמיונו דברים שאחרים לא רואים ויכול להפוך גינות מוזנחות לפינות מחמד ירוקות בעזרת הדמיון בלבד. אם אתם רוצים שהגינה שלכם תהיה שונה ומיוחדת, חפשו גנן שונה ומיוחד..

ידע בבניה – פעם דאגו הגננים רק לשתול ולהשקות. כיום שודרג מקצוע הגננות וגנן טוב חייב ידע בסיסי בבנייה והיכרות עם חומרי בנין. עיצוב גינות כולל היום גם בנייה: ריצוף הגינה (או המרפסת), בניית דק (Deck) מעץ, חיפוי סלע ועוד. גם כאן אין צורך בתעודות קבלן מוסמך, אולם הצצה לעבודות קודמות של הגנן תעיד עם מידת מורכבות החומרים בהם התעסק לאחרונה.

ידע בבוטניקה – הידע הכללי על כל פרח וצמח והיכולת להבדיל בין אלפי סוגי הפרחים הקיימים היא שהופכת את הגנן למקצועי בתחום עיצוב גינות. אדם זה ידע יהיה מומחה בהקמת גינות וידע להקים את הגינה כך שהפרחים היפים ביותר ישתלו במקומות הנראים ביותר והטובים ביותר עבורם (מבחינת אקלים, שמש/צל וכו’).

ידע מכני – גם כאן מדובר בידע שבלעדיו לגננים אין זכות קיום. צמחים זקוקים למים וכל גנן מקצועי צריך לדעת כיצד להרכיב ולפרק טפטפות, להניח צנרת ולהפעילה באמצעות מחשב השקיה. ובכל זאת, אל נוכח ניסיון העבר, רצוי לוודא עם בעל המקצוע ששכרתם שהוא האיש שיטפל בכך (ולא אדם שהוא שוכר המתמחה בניקוז והשקיה). באופן כללי רצוי שאת כל השירותים תשכרו מאדם אחד (או חברה אחת) ולא ממספר גורמים, בכדי שיהיה לכם אל מי לחזור לאחר מכן במידה ומשהו לא יתקיים לשביעות רצונכם.

ידע בחשמל – בעל המקצוע בתחום עיצוב הגינות יהיה לרוב האדם שירכיב את גופי התאורה בגינה שלכם ולפיכך, הוא חייב ידע בסיסי בחשמל.

לסיכום, בעת תכנון הגינה, רצוי לקחת בחשבון גם אלמנטים כגון תוואי טופוגרפי של המקום, משאבי הסביבה הטבעיים, מבנה הבית ורצון הלקוח. היכולת לקחת את כל הפרמטרים הללו לשלב אותם ביחד עם הידע והניסיון הנצבר, הם שהופכים את הגנן למקצועי ואת תחום עיצוב הגינות לתחום כה פופולארי ומבוקש.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

עיצוב מרפסת מחדש ובקלות

אם אתם מחפשים להוסיף קצת חיים למרפסת שלכם, או סתם רוצים מקום חדש להירגע, הנה כמה רעיונות קלים לעיצוב מחדש. מצמחים ורהיטים ועד לצביעה ותאורה,

קרא עוד »

“גן דיזיין” עיצוב גינות הינה חברה מקצועית לתכנון ,הקמה ופיתוח גינות גג וקרקע. שרותים מקיפים משלב התכנון הראשוני ועד טיפול ותחזוקת הגינה לאורך זמן.

פרטי התקשרות

050-5767707

שירות לקוחות

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה