050-5767707

זמינים לכל שאלה

עיצוב גינות: תשובות לשאלות הנפוצות ביותר

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

החלטנו לרכז את כל השאלות הנפוצות שאנו נשאלים בדרך כלל על ידי לקוחות שמתכננים את עיצוב הגינה שלהם. בין אם אתם מתחילים מאפס או שאתם מחפשים לעדכן את המרחב החיצוני שלכם, שאלות נפוצות אלו יעזרו לכם לעלות על המסלול הנכון.

מהם היתרונות של עיצוב גינות?

ישנם יתרונות רבים שניתן להרוויח מהשקעה בעיצוב גינות מקצועי, כוללים:

-הוספת ערך לנכס

-יצירת מרחב מחיה חיצוני העונה על הצרכים הספציפיים

– ייעול השימוש בשטח פנוי

-הפקת המרב מתכונות טבעיות כגון שטח, התמצאות ואקלים

-שיפור המשיכה האסתטית של הבית

כמה עולה עיצוב גינות?

עלות עיצוב הגינה יכולה להשתנות במידה ניכרת בהתאם לגודל ומורכבות הפרויקט, כמו גם לרמת השירות הנדרשת.

מה ההבדל בין אדריכל גינות למעצב גינות?

אדריכלי גינות ומעצבי גינות עובדים עם צמחים ואלמנטים טבעיים אחרים כדי ליצור חללים חיצוניים יפים. עם זאת, ישנם כמה הבדלים מרכזיים בין שני המקצועות הללו.

לאדריכל גינות יש בדרך כלל השכלה פורמלית, והם עשויים לעבוד על פרויקטים בקנה מידה גדול, כגון פארקים עירוניים או מגרשי גולף.

למעצבי גינות, לעומת זאת, יש בדרך כלל יותר גמישות מבחינת ההשכלה וההכשרה שלהם. הם עשויים גם להיות פחות יקרים מאדריכלי נוף. מעצבי גינות עובדים בדרך כלל על פרויקטים קטנים יותר, כגון גינות פרטיות או ערוגות פרחים ציבוריות.

כמה זמן לוקח ליצור גינה?

מסגרת הזמן ליצירת גינה תהיה תלויה בגודל ומורכבות הפרויקט. עבור גינה קטנה, זה עשוי לקחת רק כמה שבועות כדי לקבל את הכל במקום. עם זאת, עבור עיצוב מורכב יותר, זה עשוי להימשך מספר חודשים או אפילו יותר.

מהם השלבים הראשונים בעיצוב גינות?

כשזה מגיע להקמת גינות, הצעד הראשון הוא ליצור תוכנית. זה יעזור לכם לקבוע איזה סוג של גינה אתם רוצים, כמה מקום יש לכם לעבוד איתו ומה התקציב שאיתו תוכלו לעבוד. לאחר שתהיה לכם תוכנית, אתם יכולים להתחיל לקבל החלטות לגבי דברים כמו צמחים, עיצוב קשה ותאורה.

מה צריך לשקול לפני עיצוב הגינה?

יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון בעת ​​יצירת עיצוב הגינה:

-הסגנון האישי שלכם

-האקלים באזור שלכם

-כמות השמש והצל בגינה שלכם

-סוג האדמה בגינה שלכם

-התקציב שלכם

אלו הם רק כמה מהדברים שתצטרכו לחשוב עליהם בעת תכנון הגינה. לטיפים נוספים, עיינו בבלוג האתר.

מהן הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בעת עיצוב הגנים שלהם?

כמה טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת עיצוב הגנים שלהם כוללות:

1. אי תכנון

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בעת עיצוב הגנים שלהם היא אי תכנון. חשוב להקדיש זמן לחשוב איך אתם רוצים שהגינה שלכם תיראה ואיזה סוגי צמחים אתם רוצים לגדל. אחרת, אתם עלולים לקבל גינה לא מאורגנת שלא עונה על הצרכים שלכם.

2. לא לוקחים את הזמן למחקר

טעות נוספת שאנשים עושים היא לא להקדיש זמן לחקור לפני שהם מתחילים לשתול. חשוב לדעת אילו צמחים יסתדרו היטב באקלים שלכם ואיזה סוג טיפול הם יזדקקו. אחרת, בסופו של דבר אתם מצאו את עצמכם עם גינה מלאה בצמחים מתים או גוססים.

3. לשתול יותר מדי בבת אחת

טעות נפוצה נוספת היא לשתול יותר מדי בבת אחת. חשוב להתחיל בקטן ולהוסיף בהדרגה עוד צמחים לגינה. אחרת, אתם עלולים להיות מיואשים מכמות העבודה הנדרשת כדי לטפל בגינה שלכם.

4. הזנחה

לבסוף, אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים היא הזנחה של הגינה שלהם. גינות דורשות השקיה קבועה, ניכוש עשבים וגיזום על מנת שהגינה תישאר בריאה ותראה במיטבה. אם אין לכם זמן או עניין לתחזק את הגינה שלכם, אולי עדיף לבחור בתחביב אחר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

“גן דיזיין” עיצוב גינות הינה חברה מקצועית לתכנון ,הקמה ופיתוח גינות גג וקרקע. שרותים מקיפים משלב התכנון הראשוני ועד טיפול ותחזוקת הגינה לאורך זמן.

פרטי התקשרות

050-5767707

שירות לקוחות

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה