050-5767707

זמינים לכל שאלה

פנטהאוז בסגנון מודרני: רעיונות וטיפים לעיצוב

עיצוב גינות גג

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

כשזה מגיע למגורי פנטהאוז, אין כאן באמת חוקים. אתם יכולים ליצור חלל ייחודי ומותאם אישית לצרכים שלכם. אם אתם מחפשים קצת השראה, או רק כמה טיפים כיצד לגרום לפנטהאוז שלכם להיראות במיטבו, המשיכו לקרוא! במאמר זה בבלוג, נדון בכמה מהדרכים הטובות ביותר לעצב ולקשט את הפנטהאוז שלכם בסגנון מודרני.

מה זה פנטהאוז?

פנטהאוז היא דירה מפוארת הממוקמת בקומה העליונה של בניין. הפנטהאוזים לרוב גדולים יותר מדירות אחרות בבניין ויש להם נוף מדהים. הם גם בדרך כלל יקרים יותר מדירות אחרות.

כיום, פנטהאוז הוא אחד מפתרונות הדיור הטרנדיים ביותר. הפנטהאוז מציע הזדמנות לנצל אזור חיצוני גדול ונוח, ונוף נפלא של העיר כדי להירגע ולחוות רגעים משמחים עם חברים וקרובי משפחה.

במבט לאחור, פנטהאוזים הפכו פופולריים בתחילת שנות ה-1900 כאשר עשירי ניו יורק החלו לקנות אותם בתור בתי קיץ. כיום, פנטהאוזים עדיין מזוהים עם יוקרה ועושר.

עיצוב הפנטהאוז שלכם

כשזה מגיע לעיצוב חלל ומרפסת הפנטאוז שלכם, מומלץ קודם להתייעץ עם מומחה לגינות גג או אדריכל נוף לפני, אבל במידה ובחרתם פשוט לעצב בעצמכם יש כמה דברים שכדאי לזכור כאשר אתם מגיעים למשימה.

שולחן האוכל

בפנטהאוז, שולחן האוכל הוא מרכיב חשוב. השולחן אמור להיות מסוגל להכיל את כל האורחים שלכם בנוחות, תוך שהוא גם מסוגנן ושיקי. שולחן עגול הוא אופציה מצוינת עבור פנטהאוז, שכן ניתן למקם אותו בקלות במרכז החדר כדי להפיק את המרב מהחלל. אם אתם רוצים מראה ייחודי יותר, שקלו שולחן זכוכית. שולחנות זכוכית הם מאוד אופנתיים ומודרניים, ויגרמו לפנטהאוז שלכם להיראות יוקרתיים באמת.

ספה

כאשר אתם בוחרים ספה, בוודאי תרצו משהו שהוא גם נוח וגם מסוגנן. ספת עור היא אופציה מצוינת, שכן היא גם עמידה וגם שיקית. אם אתם רוצים מראה רגוע יותר, שקלו ספת בד. ספות בד מגיעות במגוון צבעים ודוגמאות, כך שתוכלו למצוא בקלות אחת שמתאימה לסגנון שלכם.

תאורה

שימו לב, פנטהאוז מוצף לעתים קרובות באור טבעי מהשמש, אז תרצו לוודא שגופי התאורה שלכם בהירים מספיק כדי לקזז את קרני השמש. אורות תליון הם אופציה מצוינת עבור פנטהאוז, מכיוון שהם מספקים תאורת סביבה ותאורת עבודה.

נברשות הן גם בחירה פופולרית עבור פנטהאוזים, שכן הן מוסיפות נופך של יוקרה לכל חלל. בעת בחירת נברשת עבור הפנטהאוז שלכם, הקפידו לבחור נברשת אחת בגודל המתאים לחדר. נברשת קטנה תיראה לא לא טוב בחלל גדול, בעוד שנברשת גדולה מדי עשויה להכריע חלל קטן. לכן חשוב לקחת בחשבון את גודל הנברשת ביחס לגודל החדר.

בנוסף, תאורת הדגשה היא דרך מצוינת להדגיש יצירות אמנות או מאפיינים אדריכליים בחלל שלכם. פמוטים לקיר הם בחירה פופולרית עבור תאורת הדגשה, מכיוון שניתן למקם אותם בקלות כדי להדגיש כל אזור בחדר.

איך לעצב את מרפסת הפנטהאוז בסגנון מודרני?

כזה מגיע לעיצוב מרפסת פנטהאוז התחילו על ידי הוספת רהיטים נוחים, כמו ספה וכיסאות חיצוניים. לאחר מכן, הוסיפו קצת עציצים או אדניות תלויות. בנוסף, הוסיפו כריות צבעוניות למראה מסוגנן. לבסוף, הוסיו אורות מחרוזת או פנסים כדי ליצור אווירה חמה ומזמינה. בעזרת הטיפים הפשוטים הללו תוכלו להפוך את מרפסת הפנטהאוז שלכם לנווה מדבר אמיתי.

סיכום

אם אתם מחפשים להוסיף נופך של יוקרה לבית, שקלו לעצב פנטהאוז בסגנון מודרני. פנטהאוזים מציעים שפע של מקום ונופים מדהימים, וניתן לרהט אותם במגוון דרכים שיתאימו לסגנון שלכם. כדי להתחיל, בקרו באתר האינטרנט שלנו לקבלת רעיונות וטיפים נוספים לעיצוב.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

“גן דיזיין” עיצוב גינות הינה חברה מקצועית לתכנון ,הקמה ופיתוח גינות גג וקרקע. שרותים מקיפים משלב התכנון הראשוני ועד טיפול ותחזוקת הגינה לאורך זמן.

פרטי התקשרות

050-5767707

שירות לקוחות

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה