050-5767707

זמינים לכל שאלה

איך להפוך את הגינה שלכם לגינה מודרנית

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

האם אתם אוהבים לבלות בגינה שלכם, אבל מרגיש שהיא תקועה בעבר? האם אתם משתוקקים לחלל מודרני ואופנתי בשביל להירגע וליהנות ממנו? אם כן, אל דאגה! אתם יכולים בקלות להפוך את הגינה שלכם לנווה מדבר מודרני מבלי לבזבז הון תועפות. במאמר זה, נדון בכמה טיפים פשוטים שיעזרו לכם להשיג אסתטיקה מודרנית לגינה.

1. הוסיפו ריהוט מודרני לגינה שלכם

גינה היא מקום נהדר להירגע וליהנות ממנו, אבל היא גם יכולה להיות המקום המעוצב של הבית שלכם. כשזה מגיע לתכנון גינות, אחת הדרכים לעשות להוסיף מודרניות לגינה שלכם היא הוספת ריהוט מודרני. יש כמה דברים שכדאי לזכור כשקונים ריהוט גן מודרני. ראשית, שקלו את החומר. עיצובים מודרניים רבים עשויים מחומרים אלגנטיים ועמידים כמו מתכת או בטון. שנית, חפשו קווים נקיים וצורות פשוטות. ולבסוף, בחרו צבע המשלים את עיצוב הגינה הקיים שלכם. עם העצות אלו, אתם בטוח תמצאו את היצירה המושלמת כדי להעניק לגינה שלכם מהפך מודרני.

2. השתמשו בצבעים בהירים ובצורות מעניינות בגינון שלכם

דרך נוספת לעדכן את הגינה שלכם היא על ידי הוספת עניין לגינה שלכם. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות צבעים בהירים וצורות מעניינות בנטיעות שלכם. לדוגמה, אתם יכולים להוסיף כמה פרחים בצבעים עזים לערוגות הגינה שלכם. לחלופין, אתם יכולים ליצור צורה המושכת את העין עם צמחים או אבנים.

אם אינכם בטוחים באילו צבעים לבחור, תמיד תוכלו להתייעץ עם אדריכל גינות. זה יעזור לכם למצוא צבעים משלימים שיגרמו לגינה שלכם לנצוץ. עם קצת יצירתיות, אתם יכולים בקלות להפוך את הנוף שלכם ליצירת אמנות.

3. שתלו צמחים ופרחים אופנתיים בגינה שלכם

אחת הדרכים הקלות ביותר לתת לגינה שלכם מהפך מודרני היא על ידי שתילת צמחים ופרחים אופנתיים. סוקולנטים הם אופציה פופולרית עבור גינות מודרניות, שכן הם דורשים טיפול מינימלי וניתן לשתול אותם במגוון מכלים מעניינים. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר צבעוני, שקלו להוסיף כמה צמחים חד-שנתיים או רב-שנתיים לערוגות הגינה שלכם. ואל תשכחו להוסיף כמה עשבי תיבול או ירקות לחלל שלכם עבור מראה יותר ירקרק.

4. התקינו מתקן מים או בריכה

דרך מצוינת נוספת למודרניזציה של הגינה שלכם היא על ידי התקנת מתקן מים או בריכה. זה לא רק יוסיף נופך של יוקרה לחלל שלכם, אלא גם יספק נוכחות מרגיעה. אם תבחרו להתקין בריכה, הקפידו לכלול כמה צמחים וסלעים כדי ליצור נווה מדבר בעל מראה טבעי.

מתקני מים יכולים להיות קצת יותר מאתגרים להתקנה, אבל הם בהחלט שווים את המאמץ. אם אינכם בטוחים היכן להתחיל, יש הרבה מדריכים מקוונים שיכולים להדריך אתכם בתהליך בחירת מתקן מים.

5. תלו קישוטים מסוגננים ברחבי הגינה

אל תשכחו להוסיף כמה קישוטים מסוגננים סביב הגינה שלכם. זה יכול לכלול כל דבר, מתליית אדניות ועד התקנת תאורה חיצונית. תהיו יצירתיים ותהנו עם זה!

6. השתמשו בתאורה חיצונית כדי לקבוע את מצב הרוח

תאורת חוץ היא דרך מצוינת להגדיר את מצב הרוח בגינה שלכם. אתם יכולים להשתמש באורות מחרוזת, פנסים, או אפילו אורות המונעים על ידי שמש כדי ליצור חלל ייחודי ומזמין. ואם אתם מרגישים באמת שאפתנים, אתם יכולים אפילו להתקין רמקולים חיצוניים כדי להשמיע מוזיקה מרגיעה בזמן שאתם נהנים מהגינה המודרנית החדשה שלכם

7. תהנו מהגינה המודרנית שלכם!

כעת, לאחר ששיפצתם את הגינה שלכם, הגיע הזמן לשבת וליהנות מפירות העבודה שלכם. קחו ספר, כוס לימונדה ותיהנו מהשקט והשלווה של החלל החדש והיפה שלכם. עם קצת מאמץ, אתם יכולים בקלות להפוך את הגינה שלכם לגינה מודרנית ומזמינה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

“גן דיזיין” עיצוב גינות הינה חברה מקצועית לתכנון ,הקמה ופיתוח גינות גג וקרקע. שרותים מקיפים משלב התכנון הראשוני ועד טיפול ותחזוקת הגינה לאורך זמן.

פרטי התקשרות

050-5767707

שירות לקוחות

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה