050-5767707

זמינים לכל שאלה

עיצוב גינה מודרנית – איך ליצור חלל חיצוני מהמם

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

אם אתם מחפשים לרענן את הגינה שלכם, עיצוב גינה מודרני הוא מקום מצוין להתחיל בו. בהגדרה, עיצוב מודרני עוסק בקווים נקיים ומינימליזם. אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם ולחשוב שזה עיצוב משעמם – עיצוב מודרני לא חייב להיות קליני. גינה מודרנית יכולה להיות מרחב חיצוני מהמם שהוא המקום המושלם להירגע, לארח או גם וגם.

לא בטוחים מאיפה להתחיל עם עיצוב גינות מודרניות? הנה כמה טיפים מאת אדריכל גינות שיעזרו לכם להתחיל.

מבנים המשולבים בנוף

התחילו עם המבנים המשולבים בנוף. עיצוב גינות מתייחס בין היתר לאלמנטים שאינם צמחיים בגינה, כגון ריצוף, דק, גדרות וקירות. כשמדובר בעיצוב גינות מודרניות, פחות זה יותר. זה אומר לבחור בקווים פשוטים ונקיים במקום בעיצובים קפדניים.

עבור הריצוף, שקלו להשתמש בלוחות בפורמט גדול ולא באבני ריצוף קטנות יותר או ריצוף לבנים. ובכל הנוגע לחומרים, אבן טבעית או בטון הם בחירה מצוינת למראה מודרני.

שתילה

לאחר מכן, חשבו על השתילה של הצמחים בגינה שלכם. כשזה מגיע לצמחים, אין כללים קשוחים ומהירים לעיצוב גינה מודרנית. עם זאת, ככלל אצבע, היצמדו לצמחים ירוקים ואפורים עמומים עם נקודות צבע פה ושם. בחרו בעלווה על פני פרחים וחשבו על צמחים שיספקו עניין כל השנה. מבנה השתילה חשוב גם הוא בתכניות, שקלו להשתמש בגדר חיה או גג כדי ליצור חללים מוגדרים בגינה שלכם.

גימור

אל תשכחו את הגימור. לאחר שסידרתם את הגינון והשתילה שלכם, הגיע הזמן להוסיף את הגימור שבאמת יוסיף חיים לגינה שלכם. תאורה חשובה בכל חלל חיצוני אך חשובה במיוחד בגינה מודרנית שבה רוצים ליצור אווירה מזמינה בערבים. שקול נורות לד המופעלות על ידי שמש עבור פתרון תאורה בעל תחזוקה נמוכה.

ריהוט

ולסיום, ריהוט הוא חובה בכל גינה – הרי מה הטעם בחלל יפה אם אינכם יכולים ליהנות ממנו? בכל הנוגע לריהוט לגינה מודרנית, בחרו בעיצובים פשוטים ובחומרים טבעיים כמו עץ ​​או אבן. הימנעו מכל דבר קשיח או מקושט מדי – זכרו, פחות זה יותר!

מהו עיצוב גינה מודרנית?

ת: עיצוב גינות הוא תהליך של יצירת תוכנית לפריסה ושתילה של גינה. באופן מסורתי, עיצוב גינות מודרניות מתבסס על עקרונות אסתטיים, כמו סימטריה ואיזון. עם זאת, עיצוב גינה מודרנית עוסקת לעתים קרובות יותר בפונקציונליות, כגון הצורך בפרטיות או הרצון למשוך חיות בר.

מעצבי גינות ישתמשו לרוב במגוון אלמנטים, כגון צמחים, עצים, שיחים, פרחים, אבנים ומאפייני מים, כדי ליצור חלל ייחודי העונה על הצרכים הספציפיים של הלקוחות שלהם. במקרים רבים, עיצוב גינות מודרני נוקט בגישה ידידותית לסביבה, תוך שימוש בחומרים בני קיימא וצמחים מקומיים הדורשים השקיה מועטה או ללא השקיה כלל. בסופו של דבר, המטרה של עיצוב גינות מודרניות היא ליצור חלל שהוא גם יפה וגם פונקציונלי.

טיפים נוספים ליצירת גינה מודרנית

1. השתמשו בקווים נקיים

בעת עיצוב הגינה, השתמש בקווים נקיים כדי ליצור מראה מודרני. ניתן להשיג זאת באמצעות נתיבים ישרים, צורות גיאומטריות ועיצובים פשוטים.

2. השתמשו בשתילה מינימליסטית

בחרו צמחים פשוטים בצורתם והקפידו על פלטת צבעים מוגבלת. הימנע משימוש ביותר מדי זני צמחים שונים מכיוון שזה יכול ליצור מראה עמוס.

3. השתמשו בחומרים מתאימים

השתמשו בחומרים מודרניים בעיצוב הגינה שלכם כגון בטון, אבן, מתכת וזכוכית. חומרים אלו יעזרו ליצור תחושה עכשווית.

סיכום:

יצירת גינה מודרנית לא חייב להיות תהליך קשה – רק שמרו על דברים פשוטים וקווים נקיים לקבלת התוצאות הטובות ביותר! עם עצות אלו, אתם תהיו בדרך ליצירת מרחב חיצוני מהמם שאתם יכולים ליהנות ממנו כל השנה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

גנן מקצועי, או סתם גנן

אחזקת גינות נחשב לתחום פרוץ יחסית. כל אדם עם מכסחת דשא יכול להתהדר בתואר גנן וכל חבורת סטודנטים שרוצה “לעשות כסף” בחופש הופכת לחברת גינון

קרא עוד »

“גן דיזיין” עיצוב גינות הינה חברה מקצועית לתכנון ,הקמה ופיתוח גינות גג וקרקע. שרותים מקיפים משלב התכנון הראשוני ועד טיפול ותחזוקת הגינה לאורך זמן.

פרטי התקשרות

050-5767707

שירות לקוחות

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה