050-5767707

זמינים לכל שאלה

איך לעצב גינות גג?

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

גינת גג היא דרך מצוינת להוסיף מרחב מחיה נוסף לבית, והיא גם יכולה להיות דרך מצוינת לשפר את מראה הבית. אם אתה חושב על עיצוב גינת גג, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור. במאמר זה, נדון על איך לעצב גינת גג ואיך בעצם לתחזק גינת גג.

מהי גינת גג?

גינת גג היא סוג של גינה הנמצאת בדרך כלל על גג בניין. גינות גג יכולות לנוע בגודל ובהיקף, מגינות קטנות ואישיות ועד פארקים ציבוריים גדולים. המטרה של גינות גג הוא טיפוח צמחים וירקות, אבל הם יכולים לשמש גם לבילוי או פשוט כדי לספק שטח ירוק בסביבה עירונית. ניתן למצוא גינות גג הן במבני מגורים והן במבני מסחר, והן מציעות מספר יתרונות הן לבעלי הבניינים והן לקהילה הסובבת.

בנוסף, גינות גג מסייעות בבידוד מבנה, מפחיתות את איבוד החום בחורף וקירור המבנה בקיץ. והם יכולים לספק בית גידול יקר ערך לציפורים וחיות בר אחרות. בנוסף, גינות גג יכולות לעזור לספוג גשמים. מכל הסיבות הללו, גינות גג הן בחירה פופולרית יותר ויותר הן עבור פרויקטים של בנייה חדשה והן עבור פרויקטים של שיפוץ.

איך עושים זאת?

כאשר מדובר בעיצוב גינת גג, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון. בתור התחלה, תצטרך לבחור בניין מתאים – זה אומר להבטיח שלמבנה שבחרת יש מערכת תמיכה מבנית נאותה למשקל הנוסף של האדמה והצמחים. כמו כן, תרצה לבחור חומרים שיכולים לעמוד בפני מפגעי מזג האוויר ולספק ניקוז הולם למי גשמים עודפים. יתר על כן, חשוב לבחור צמחים המתאימים היטב לגידול על גג – זה עשוי לדרוש מחקר מסוים על תנאים כמו חשיפה לשמש, רוח וטמפרטורות. על ידי הקפדה על כל הגורמים הללו בעת עיצוב גינת הגג שלך, תוכל ליצור חלל חיצוני יפהפה המושלם להנאה מהיתרונות של הטבע מלמעלה.

כיצד לטפל בגינת גג

גינת גג היא דרך מצוינת להוסיף נוף של ירק לבית שלך, אך היא דורשת מעט טיפול נוסף כדי לשמור על מראה הטוב ביותר. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל.

ראשית, בחר את הצמחים הנכונים. הקפד לבחור זנים המתאימים היטב לתנאי הגג שלך, כגון סיבולת לחום ולרוחות. כמו כן, הקפד לבחור צמחים המתאימים לכמות השמש או הצל שמקבל הגג שלך.

לאחר מכן, חשב את הניקוז על הגג שלך. חשוב לוודא שהמים יכולים להתנקז משורשי הצמחים שלך כדי למנוע ריקבון שורשים. ייתכן שיהיה עליך להתקין מערכת ניקוז או לבצע שינויים במרזבים הקיימים שלך.

לבסוף, אל תשכח את התחזוקה. הקפד להשקות את הצמחים שלך באופן קבוע, ולדשן אותם לפי הצורך. ייתכן שתצטרך גם לגזום צמחים מגודלים כדי למנוע מהם לפגוע בגג שלך. עם קצת טיפול, אתה יכול ליהנות מגינת גג יפה במשך שנים רבות.

היתרונות של גינת גג

גינת גג מציעה יתרונות רבים לבעלי בתים. אולי היתרון הכי חשוב הוא שגינת גג זה עוזרת לבודד את הבית, להוזיל את עלויות האנרגיה על ידי הפחתת צרכי החימום והקירור. בנוסף, גינת גג יכולה להוסיף משיכה אסתטית לבית, ולהפוך אותו לחלל אטרקטיבי ומזמין למנוחה או אירוח של אורחים. יתר על כן, גינת גג יכולה לסייע בהפחתת רעש מתנועה וממקורות אחרים וליצור סביבה שקטה יותר לחיות ולעבוד בה. אז אם מעוניינים בשירות של עיצוב גג או שאתם רוצים לעשות זאת בעצמכם – תשקלו מה הדרך הכי נכונה עבורכם ופשוט תלכו על זה!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

“גן דיזיין” עיצוב גינות הינה חברה מקצועית לתכנון ,הקמה ופיתוח גינות גג וקרקע. שרותים מקיפים משלב התכנון הראשוני ועד טיפול ותחזוקת הגינה לאורך זמן.

פרטי התקשרות

050-5767707

שירות לקוחות

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה