050-5767707

זמינים לכל שאלה

עיצוב פנטהאוז בסגנון וקלאס

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

מגורים בפנטהאוז הם היוקרה האולטימטיבית. לא רק שיש לכם את המרחב, אלא שאתם גם יכול לחיות מעל העננים, בשמים. אם יתמזל מזלכם שיש לכם פנטהאוז, תוכלו ליהנות מהבית ומהנוף תוך גישה למיטב השירותים. אבל זה שאתם גרים בפנטהאוז, לא אומר שאתם לא רוצים לעצב אותו.

המפתח בעיצוב מרפסת פנטהאוז הוא להיות נאמן לאישיות שלכם ולקשט את המקום בצורה שגורמת לכם להרגיש נוח ומאושר. להלן כמה צעדים פשוטים מ-גן דזיין להתחיל.

התחיל עם הנוף

הצעד הראשון הוא לנצל את הנופים הפנורמיים ולמקם את הרהיטים שלכם בהתאם. לדוגמה, אולי תרצו לשים את הספה שלכם מול החלונות כדי שתוכלו ליהנות מהנוף תוך כדי מנוחה.

הוסף קצת ירק

דרך נוספת לגרום לפנטהאוז שלכם להרגיש יותר כמו בית היא להוסיף כמה צמחים או פרחים. לא רק שהם יוסיפו כתם של צבע, אלא שהם גם יעזרו לטהר את האוויר במרחב.

בחרו ערכת נושא

ברגע שיש לכם מושג איך אתם רוצה לסדר את הרהיטים שלכם, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על ערכת הנושא. האם אתם רוצה שהפנטהאוז שלכם יהיה מודרני ומלוטש או חם ומזמין? אולי אתם רוצה ללכת על מראה אקלקטי יותר. לא משנה מה הסגנון שלכם, וודאו שזה בא לידי ביטוי בבחירת הרהיטים, האמנות והאביזרים שלכם.

תכניסו קצת צבע

בנוסף לצמחים, הוספת עטיפה של צבע פה ושם יכולה באמת להאיר את החלל שלכם. בין אם זה רהיט בצבע עז או כמה כריות במיקום אסטרטגי, מעט צבע יכול להוסיף חיים.

הוסיפו קצת מרקם

בנוסף לצבע, הוספת מרקם יכולה גם לעזור להפוך את החלל שלכם למעניין יותר. לדוגמה, אולי תרצה להוסיף פרווה לספה שלכם או שטיח צמר לרצפה שלכם. לא רק שזה ייראה נהדר, אלא גם יוסיף נופך של יוקרה.

אל תשכחו את הפרטים

אל תשכחו את הדברים הקטנים שיגרמו לפנטהאוז שלכם להרגיש כמו בבית. הוסיפו כמה נגיעות אישיות, כגון תמונות משפחתיות או אמנות שאתם אוהב. פרטים אלו יעזרו להפוך את החלל שלכם למזמין ונוח יותר.

השתמש בחלל בחכמה

ודאו שאתם משתמשים בחלל בחכמה. אם יש לכם הרבה דברים, שקלו להשקיע בכמה פתרונות אחסון כדי שהמקום שלכם לא ירגיש עמוס. ואם אתם מארחים לעתים קרובות, ודאו שיש לכם מספיק מקומות ישיבה ומשטחים שכולם יהנו מהם.

הוסיפו אביזרים

אם אתם רוצה שלפנטהאוז שלכם יהיה סגנון של קלאס, אתם צריכים להשקיע מחשבה בתהליך. וזה נכון גם לגבי עיצוב גינות גג פשוטות. למרבה המזל, ישנם כמה טיפים שיכולים לעזור לכם להפוך את הפנטהאוז שלכם לחלל שיקי ומתוחכם.

ראשית, התמקדו באיכות על פני כמות. עדיף שיהיו כמה פריטים שנבחרו היטב מאשר חבורה של פריטים זולים. שנית, שימו לב לפרטים הקטנים. דברים כמו תאורה, חומרה ווילונות יכולים לעשות הבדל גדול במראה הכללי של הפנטהאוז שלכם. ולבסוף, אל תפחדו לערבב. שילוב של ישן וחדש, גבוה ונמוך, יכול ליצור חלל מעניין ומזמין.

צרו סגנון שמתאים לכם

אתם לא מוגבלים לסגנון ספציפי כשזה מגיע לבית שלכם, אבל זה לא אומר שאתם צריך פשוט ללכת עם הזרם. כדאי לשקול איזה סגנון עיצוב שאתם אוהבים.

סיכום

בעקבות העצות הפשוטות האלה, תוכלו להפוך את הפנטהאוז שלכם בקלות לחלל אופנתי ומתוחכם. על ידי התמקדות בפרטים ובחירת איכות על פני כמות, תוכלו ליצור פנטהאוז המשקף את הסגנון והאישיות הייחודיים שלכם. אז למה אתם מחכים? התחילו לעצב את הפנטהאוז שלכם עוד היום!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

“גן דיזיין” עיצוב גינות הינה חברה מקצועית לתכנון ,הקמה ופיתוח גינות גג וקרקע. שרותים מקיפים משלב התכנון הראשוני ועד טיפול ותחזוקת הגינה לאורך זמן.

פרטי התקשרות

050-5767707

שירות לקוחות

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה