050-5767707

זמינים לכל שאלה

טיפים לעיצוב גינת גג: למתחילים

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

עיצוב גינת גג יכולה להיות חוויה מהנה ומתגמלת, אבל זאת יכול להיות גם חוויה מאתגרת עבור מתחילים. שנתחיל בטיפים העיצוביים, בואו נעבור קודם על שיקולים חשובים עבור גינת גג.

שיקולים

קרקע

אחד השיקולים החשובים ביותר כשזה מגיע לעיצוב גינת גג הוא סוג האדמה שבה תשתמשו. אתם רוצה לוודא שהאדמה קלה מספיק כדי שלא תפעיל יותר מדי לחץ על הגג.

מים

שיקול חשוב נוסף לגינת גג הוא מים. אתם רוצים לוודא שיש לכם דרך להשקות את הצמחים שלכם מבלי לפגוע בגג.אחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש בצינור השקייה.

צמחים

כשמדובר בצמחים, אתם רוצה לוודא שאתם בוחרים בצמחים עמידים.

לשתול בזהירות

כאשר אתם שותלים, אתם רוצים להיזהר לא לפגוע בגינה ובגג. המשמעות היא שכדאי להימנע מחפירה עמוקה מדי באדמה. אתם גם רוצים לוודא שאתם משתמש בצמחים בעלי מערכת שורשים רדודה.

טיפים לעיצוב גינת גג

לפני הכל

השיקולים עבור עיצוב גינת גג דומים לשיקולים של כל סוג אחר של גינה. אתם רוצה לוודא שאתם לוקחים בחשבון את כמות אור השמש שהאזור מקבל, כמו גם את דפוסי הרוח. אתם גם רוצים לוודא שיש לכם דרך לגשת לגינה, בין אם זה באמצעות מדרגות או סולם.

שמרו על הגינה פתוחה

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור בעת תכנון גינת גג הוא לשמור את אזור הגינה פתוח. זה אומר שאתם רוצה להימנע מהצבת מבנים גדולים, כגון סככות, באמצע החלל. זה יעזור לכם למנוע מהחלל להרגיש צפוף מדי.

צרו קצת פרטיות

אם אתם מתכננים לבלות בגינת הגג שלכם, אתם בטח תרצו ליצור קצת פרטיות. ניתן לעשות זאת על ידי שתילת צמחים גבוהים סביב היקף החלל. אתם יכולים גם להשתמש במסכים כדי ליצור מרחב פרטי יותר.

בחרו את הריהוט הנכון

כשזה מגיע לעיצוב גג, אתם רוצים לבחור פריטים שהם גם נוחים וגם מסוגננים. אתם גם רוצה לוודא שהריהוט עמיד ויכול לעמוד בפני מפגעי מזג האוויר. כמה אפשרויות טובות עבור ריהוט גן על הגג כוללות נדנדה או ערסל.

קצת אור לא יזיק

דרך נוספת להפוך את גינת הגג שלכם למזמינה יותר היא להוסיף קצת תאורה. זה יכול להיעשות על ידי תליית אורות או פנסים. אתם יכולים גם להשתמש באורות סולאריים כדי ליצור אפקט תאורה עדין יותר.

השתמשו לא יותר משלושה צבעים

כשמדובר בצמחים בגינת הגג שלכם, אתם רוצים להשתמש בלא יותר משלושה צבעים. זה יעזור ליצור מראה מגובש יותר. אתם יכולים גם להשתמש בגוונים שונים של אותו צבע כדי להוסיף מגוון.

הרצפה גם חשובה

הריצוף של גינת הגג שלכם חשוב לא פחות מהצמחים והרהיטים. אתם רוצים לוודא שאתם בוחרים בחומר עמיד ועמיד מפני מזג האוויר. כמה אפשרויות טובות לריצוף גן על הגג כוללות בטון, אבן או רעפים.

אל תשכח את הניקוז!

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​תכנון גינת גג הוא ניקוז. אתם רוצים לוודא שיש לכם דרך לנקז מים מהגג כדי שהמים לא יגרמו לנזקים. אחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש במרזבים או בניקוז צרפתי.

צרו מרחב מזמין

הדרך הטובה ביותר ליהנות מגינת הגג שלכם היא להפוך אותה לחלל מזמין. זה אומר שאתם רוצה לוודא שהיא נוחה ומזמינה. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת כריות ועל ידי שימוש בצמחים ופרחים צבעוניים.

קדימה לעבודה!

עכשיו כשאתם יודע את כל הטיפים החשובים לעיצוב גינת גג, אתם מוכנים להתחיל!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

גינת פנטהאוז לא מה שחשבתם

תופעת גינות פנטהאוז על גגות הבניינים האורבנים הולכת וצוברת תאוצה בעולם. גם בארץ החלו ניצני המהפכה הירוקה לתת אותותם ולאחרונה נצבעים בירוק גגות רבים בערים

קרא עוד »

“גן דיזיין” עיצוב גינות הינה חברה מקצועית לתכנון ,הקמה ופיתוח גינות גג וקרקע. שרותים מקיפים משלב התכנון הראשוני ועד טיפול ותחזוקת הגינה לאורך זמן.

פרטי התקשרות

050-5767707

שירות לקוחות

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה