050-5767707

זמינים לכל שאלה

עיצוב גגות ומרפסות: כל מה שאתם צריך לדעת

למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים

רוצים ללמוד איך לעצב מרפסת באופן יפה שתופס את העין? אם כן, הגעתם למקום הנכון! מאמר זה, נדון בכל מה שאתה צריך לדעת על עיצוב מרפסות. אנו נכסה הכל, מחומרים ובנייה ועד לקישוט. בסוף המאמר הזה תוכלו ליצור מרפסת המתאימה לביתכם!

איך לעצב את מרפסת?

כאשר מעצבים מרפסת, חשוב להתייחס לכמה אלמנטים מרכזיים. בתור התחלה, יש לשקול היטב את גודל וצורת החלל, תוך התחשבות במידות ובכיוון הבית שלכם. באופן אידיאלי, אתה רוצה ליצור חלל מרגיע שמרגיש גם מרווח וגם מזמין. כדי להשיג את האפקט הזה, אולי כדאי לבחור רהיטים ותפאורה בעלי תחושה קלילה ואוורירית. חשוב לציין, תצטרך לחשוב גם כיצד תשתמש במרפסת שלכם, בין אם למנוחה או לאירוח של אורחים. עם שיקולים אלה, אתה יכול בקלות ליצור נווה מדבר חיצוני מהנה במרפסת שלך.

איך לעצב מרפסת פנטהאוז?

לפני ששוקלים עיצוב מרפסת פנטהאוז, יש לזכור כמה גורמים מרכזיים. הצעד הראשון הוא לשקול את הצורה והגודל של החלל. למרפסות פנטהאוז יש בדרך כלל תקרות גבוהות, אז תרצה לבחור פריסה שבאמת ממקסמת את השטח הפנוי שלך. ייתכן שתרצה גם לשקול הוספת תאורה כדי לעזור ליצור אזור מגורים חיצוני מזמין. בנוסף, חשוב לבחור בקפידה את הצמחים ואלמנטים עיצוביים אחרים שיוצגו במרפסת שלכם. בחירת חומרים כמו עץ ​​או מתכת יכולה להעניק למרפסת שלכם מראה אלגנטי ויוקרתי. בין אם אתה מחפש מפלט מרגיע מההמולה של חיי העיר או מרחב בילוי חיצוני מדהים, עיצוב מרפסת פנטהאוז יכול להיות חוויה מרגשת ומתגמלת!

מהן הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בעת עיצוב מרפסות?

ישנן מספר טעויות נפוצות שאנשים עושים בעת עיצוב מרפסות. אולי הטעות הנפוצה ביותר היא הנטייה להבחין אך ורק במראה החיצוני, תוך התעלמות משיקולים חשובים כמו בטיחות ופונקציונליות. מלכודת נפוצה נוספת היא בחירה בחומרים לא נכונים, שעלולים להיות בלתי מעשיים וקשים לתחזוקה לאורך זמן. טעויות אחרות כוללות הערכה לא נכונה של מגבלות של המרפסת, ניסיון לדחוס יותר מדי מאפיינים בתוך שטח קטן, או התקנת רהיטים ואביזרים החוסמים את התנועה או מגבילים את זרימת האוויר.

כיצד תוכלו להפוך את המרפסת שלכם למזמינה ונוחה יותר עבור אירוחים?

אחת הדרכים להפוך את המרפסת שלכם למזמינה יותר היא להוסיף רהיטים נוחים. שולחן וכיסאות קטנים או ספסל וליהנות מכוס קפה או תה בבוקר. אם יש לך את המקום, אולי אפילו תשקול להוסיף תנור חימום חיצוני, שיאריך את משך הזמן שאתה יכול לבלות במרפסת שלך. דרך נוספת להפוך את המרפסת שלך למזמינה יותר היא להוסיף קצת צבע ירוק. עציצים יכולים לספק פרטיות, בעוד שפרחים יכולים להוסיף מגע של צבע ויופי טבעי. אם אין לך הרבה מיומנויות גינון, אתה יכול אפילו לשקול הנחת דשא מלאכותי כדי ליצור אווירה ירוקה ופסטורלית . לא משנה באיזה סוג עיצוב תבחרו, הפיכת המרפסת שלכם למזמינה יותר תעזור לכך ליהנות ממנה יותר.

חומרים

אחד השיקולים המרכזיים בעת עיצוב גגות ומרפסות הוא באילו חומרים להשתמש. אם המטרה שלכם היא ליצור מקום נוח לבילוי עם חברים או משפחה, אולי תשקלו להשתמש בחומרים עמידים כמו עץ ​​או אבן שיעמדו בשימוש תכוף ויראו נהדר לאורך זמן. כמו כן, בחירה בריהוט בד רך ונוח ואביזרי קטיפה יכולה לעזור לגרום למרפסת שלך להרגיש מזמינה ומרגיעה יותר.

תאורה

שיקול חשוב נוסף בעת עיצוב המרפסת הוא התאורה שלה. בהתאם לאופן שבו אתם מתכננים להשתמש בחלל, ייתכן שתרצו לכלול גופי תאורת אווירה כמו פמוטים לקיר או מנורות שולחן שיכולים להגדיר את האווירה המושלמת למפגשים חברתיים או להתכרבל עם ספר טוב. מומלץ גם לשקול התקנת פנסים עיליים ו/או צמחים תלויים המספקים אור שמש טבעי בשעות היום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter

צור קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מאמרים נוספים

גינת פנטהאוז לא מה שחשבתם

תופעת גינות פנטהאוז על גגות הבניינים האורבנים הולכת וצוברת תאוצה בעולם. גם בארץ החלו ניצני המהפכה הירוקה לתת אותותם ולאחרונה נצבעים בירוק גגות רבים בערים

קרא עוד »

“גן דיזיין” עיצוב גינות הינה חברה מקצועית לתכנון ,הקמה ופיתוח גינות גג וקרקע. שרותים מקיפים משלב התכנון הראשוני ועד טיפול ותחזוקת הגינה לאורך זמן.

פרטי התקשרות

050-5767707

שירות לקוחות

כתובתנו:

רח' נתיבות 12, צומת הסירה הרצליה